Tuesday, July 11, 2006

Mon baptême (1iere partie)...My baptism (first post)

Je ressemble d'une mariée...I look like a bride.
Je dois vous dire que mes parents n'avaient jamais vu un enfant qui bouge comme moi. Ma mère était très fatiguée après mon baptême. Elle a dit à tout le monde que 18 mois c'est trop vieux :o)...I have to tell you that my parents had never seen a child who moves like me. My mother was so tired after my baptism. She told everybody that 18 months is too old :o)
Bon, est-ce que c'est fini!...Well, is it finished!

3 comments:

J said...

What beautiful pictures... congratulations!

Shelley, Mom of Meg & Kate said...

What beautiful pictures...may God bless you all!

my3 kids said...

Joran you look very beautiful...just like a princess! Best wishes and so happy your day went so well. Love The Olson's